Här kommer en hälsning från vår utbytesstudent Kajsa som befinner sig i USA detta året.

Jul och nyår var bra, annorlunda men bra. Skolan, kompisar och familj går det bra med, det flyter på bra. Rotary är det lite långsammare med, men jag jobbar på det. Förra helgen var jag på ett möte i Tulsa, Oklahoma tillsammans med 150 andra utbytesstudenter vilket var väldigt kul. Om lite mindre än en månad ska jag tillsammans med mitt distrikt, det andra distriktet i Tennessee åka till Nashville och kolla på ishockey. Det är predators som spelar, i det laget är det ganska många svenskar som har/spelar just nu. Jag har även anmält mig till USA-touren som är 28 dagar lång i sommar som åker runt hela USA.

Härligt Kajsa! Fortsätt att ta del av allt ditt utbytesår har att erbjuda dig wink